silakan untuk beRsiLa~

kehadapan kengkawan yg terasa nak jengah blog aku yg penuh merepek ni,,silalah untuk tidak mengambil hati dengan segala kerepakan aku ni...Jika kengkawan mula terasa jiwa dangan apa-apa post,,entri yg terada di dalam blog ini,,diharap kengkawan dapat meninggalkan blog ini dengan kadar segera untuk mengelakkan masalah jiwa ini merebak..~~

Wednesday, April 29, 2009

...kEreta vs mOt0r..

kebengangan yg nyata setelah aku dicampak sebaik sahaja si dia menemui lalalala....sesungguhnya dikala si dia merasa keseorangan di bumi u inih,,aku telah hadir memberi sinar cahaya kepada si dia...kusangka salji hingga ke ptg panas ditengahari....setelah dia menemui rakan sejawatnya aku bersama kapcai aku ditinggalkan~huahuahua~~nasib si pembawa kapcai...

No comments:

Post a Comment